Цілодобова технічна підтримка доповнює послуги Технічної підтримки рівня Oracle Premier Support і Розширеної технічної підтримки та може включати:
ПОСЛУГИ ЦЕНТРУ КОМПЕТЕНЦІЇ ORACLE
У рамках роботи центру замовникам надається кваліфікована допомога у проектуванні, побудові та супроводі центрів обробки даних та корпоративних систем зберігання інформації.
Створений відповідно до вимог програми з розвитку центрів компетенції за ключовими технологіями корпорації Oracle у всьому світі, центр займається побудовою інформаційних систем на базі технологій Oracle RAC та Oracle Grid Control, тестує додатки незалежних розробників на сумісність із середовищем Oracle RAC, проводить випробування на відмовостійкість та продуктивність систем у кластерному середовищі, надає консультації щодо застосування цих технологій. Фахівці Центру мають достатній набір знань, достатню кількість реалізованих проектів, великий досвід роботи у вказаному напрямку з різними версіями продуктів та платформ, мають сертифікати Oracle Certified Professional.
Тестування та консультації проводяться на демо-стенді Центру компетенції. Один з основних стендів центру - це кластер із серверів стандартної архітектури та дискового масиву з доступом, що розділяється. Підготовлені набори дисків із сертифікованими операційними системами та різними версіями ПЗ Oracle. Також можливе проведення спеціального тестування системного та прикладного ПЗ на попередньо конфігурованому обладнанні замовника.
Центр компетенції Oracle у напрямку Grid and Consolidation виконує проекти будь-якої складності із застосуванням технологій Oracle RAC та Oracle Grid Control, створюючи масштабовані та відмовостійкі системи. Використання подібних систем має низку очевидних переваг для сучасного бізнесу: